תאור המשרד

   

לשם השגת יעדי הגבייה נדרשים בראש ובראשונה: כוח אדם מיומן, מקצועי ומתמיד; הבנה מעמיקה של צרכי וציפיות הלקוח, מדיניותו ותדמיתו הציבורית; נוהלי עבודה יעילים; מערך מחשוב ותשתית טכנולוגית מתקדמת; קבלני משנה אמינים (לצורך עיקולים ואיסוף מידע), וזמינות תקשורתית נוחה ללקוחות ולחייבים. משרדנו עונה על כל הדרישות הנ"ל ואף למעלה מכך.

 

צוות המשרד

צוות המשרד כולל עשרות בעלי תפקידים המצרפים את הידע והניסיון שלהם ליחידה אחת לשם השגת מטרה משותפת: גבייה מהירה ואפקטיבית של כל סכום ומכל מקום. הצוות כולל את עוה"ד של המחלקה המשפטית; אנשי מערך הגבייה (אשר שנות ניסיונם בתחום עומד על ממוצע של למעלה מ- 10 שנים), ומחלקות הנה"ח, תביעות, הוצל"פ והמחלקה הבינלאומית. 

בנוסף, כולל הצוות את אנשי מרכז הגבייה הטלפוני (CALL CENTER), שתפקידם ליצור קשר ישיר עם החייבים ולתמרץ את הליכי הגבייה. 

 

ניהול המשרד

ניהול הצוות מופקד בידי מנהלת בעלת למעלה מ 10 שנות וותק במשרד ותפקידה העיקרי הוא ביקורת שוטפת אחר התקדמות הטיפול בתיקי הלקוחות ומענה לפניותיהם. 

עובדי צוות מערך הגבייה מתוגמלים בנוסף לשכר הבסיס, גם בפרמיה על עמידה ביעדים על פי שיטה שפותחה על ידי חברת יעוץ חיצונית. שיטת תגמול זו מעודדת ומבטיחה שותפות בהצלחת המשרד ולקוחותיו.

 

מודעות חברתית

כחלק מהשקפת עולם חברתית ומאמציו לתרום לקהילה מעסיק המשרד עובדים בעלי צרכים מיוחדים בתפקידי עזר מתאימים.

 

קשר הדוק עם הלקוח- שיטת ה"רפרנטים"

לכל לקוח מוצמד איש קשר קבוע ("רפרנט") בעל היכרות מעמיקה לצרכיו ואחראי באופן ישיר על טיפול וקידום ענייניו תוך עדכונים שוטפים, ייעוץ ושמירה על שקיפות מלאה.

 

כלים ושיטות המבטיחים גבייה אפקטיבית

מערך המחשוב המתקדם של המשרד מאפשר שליטה, בקרה וטיפול יעיל בהיקף הגדול של התיקים המטופלים. מערך מחשוב זה, פרי פיתוח חדשני וייעודי משרת את היעדים החשובים של המשרד ושל לקוחותיו שהם: גבייה יעילה ואפקטיבית לצד דיווחים ועדכונים מהימנים ללקוחות בזמן אמת. 

 

תקשורת מחשבים לבתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל

הקשר עם בתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל נעשה באמצעות תקשורת מחשבים. התביעות משודרות לבתי המשפט כקבצים, ונפתחות באופן ממוחשב, כנ"ל בקשות לפסקי דין. הודעות מנהליות מבתי המשפט, וכן החלטות שניתנו נצפות על גבי צגי המחשב של העובדים.התקשורת הישירה ללשכות ההוצאה לפועל מאפשרת צפייה בזמן אמיתי במצב התיקים בלשכות השונות, וביצוע עקולים על חשבונות בנקים, חברות ביטוח ומשרד הרישוי בלחיצת כפתור.

 

תקשורת ישירה עם הלקוחות

חלק ניכר מלקוחות המשרד מחובר אליו בתקשורת מחשבים ON LINE, כך שנתוני התיקים לטיפול וכן עדכונים שוטפים של נתונים אלה נשאבים ישירות ממסד הנתונים של הלקוחות לתוך מחשבי המשרד, הליך התורם משמעותית לזירוז וייעול הלכי הגבייה.

קליטת נתונים מהירה ממוחשבת

ללקוחות המעבירים את נתוני החובות לגבייה באמצעות הדואר האלקטרוני, מציע המשרד "תוכנת המרה" ייעודית הממירה את קבצי נתוני החובות שלהם אוטומטית לקבצי תיקי המשרד. באופן זה נחסך זמן יקר הכרוך בהקלדת הנתונים, ולפיכך, פעולות הגבייה הראשוניות מתבצעות כבר באותו היום שבו מועברים הנתונים של פרטי החובות למשרד .

 

תקשורת ישירה עם ספקי מידע

המשרד קשור בתקשורת מחשבים לספקי מידע חשובים: משרד הפנים, רשם החברות ומידע עסקי.

 

מגוון אמצעי תשלום

המשרד ערוך לקבלת תשלומים מהחייבים בכל אמצעי התשלום:שוברים, מאושרים על ידי חברת הדואר.  תשלום בכרטיסי אשראי, דרך אתר האינטרנט באמצעות דף תשלום מאובטח ("SSL"), במזומן, בהעברה בנקאית או בהמחאות לפי בחירתם. 

 

דיווח מדויק בזמן אמת

דיווח מהימן על מצב התיקים שבטיפול המשרד חיוני לכל לקוח. כמענה לצורך זה מציע המשרד חיבור לתוכנה מיוחדת, המאפשרת להם צפייה בזמן אמת במצב תיקי הגבייה שלהם. דו"חות ממוחשבים המציגים חיתוכים לפי דרישה, ניתנים ללקוחות באמצעות תוכנת “Easy Report”  . 

 

קבלני הוצל"פ וחוקרים

המשרד קשור עם מספר חברות קבלניות, מאושרות ומוסמכות, לביצוע עיקולי מיטלטלין ופעולות מבצעיות אחרות. לצורך איתורי כתובות ועריכת חקירות כלכליות קשור המשרד עם משרדי חקירות מובילים. 

 

המשרד "ללא נייר"

כל מסמכי המשרד נסרקים ומנותבים אלקטרונית לתיקים הרלוונטיים במערכת "העו"דכנית פלטינום" ונצפים על גבי צגי המחשב. הערך המוסף ללקוח הוא שליפה מיידית של כל מסמך ללא צורך לאתרו פיזית, חסכון ניכר בזמן ויעילות משמעותית בזרימת העבודה.

 

תשתית טלפונית מעודכנת וזמינות

כל קווי הטלפון במשרד הינם קווים דיגיטליים המאפשרים את היישומים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר  .   המשרד ערוך למענה אנושי 24 שעות 7 ימים בשבוע.

 

בקרה

 המשרד קשור עם משרד רואי חשבון, שתפקידו בקרה על כספי הגבייה, על ניהול חשבונות הנאמנות ועל ההעברה המסודרת של הכספים ללקוחות. המשרד מעודד לקוחות לבצע ביקורות מטעמם על כספי והליכי הגבייה. 

 

חשבונות נאמנות נפרדים

לכל לקוח נפתח  בבנק חשבון נאמנות נפרד שבו מופקדים באופן בלעדי כספי הגבייה השייכים לו ושבו הוא יכול לצפות ממשרדו.

 

 

הידעת? מערך המחשוב המעודכן והמשוכלל וכן נוהלי בקרה מוקפדים, מהווים מרכיבים קריטיים בהצלחת המשרד בהגעה ליעדים הנדרשים ממנו.  

 

 
רח' דרך מנחם בגין 55, תל אביב- 67133
טל. 03-5610454 פקס. 03-5610455
משרדנו חבר בארגונים הבינלאומיים:  
  משרדנו מיוצג במדינות אלו:
Guyana Isle of Man Macedonia Mali Malta Martinique Mauritania Mauritius Namibia Netherlands New Zealand Nigeria Norway Panama Papua New Guinea Paraguay Peru Philippines Poland Portugal Puerto Rico Romania Russian Federation Salvador Samoa Senegal Singapore South Africa Spain Sri Lanka Swaziland
 
     





 
בניית אתרים - ג'ינט פיתוח